TOP 10 užkandžių, geriausiai tinkančių pajutus alkio jausmą

brooke-lark-158017

Užkandis mums reikalingas tik tam, kad numalšintume alkį iki  pagrindinio valgymo ir, pavyzdžiui, sulaukę pietų ar vakarienės nepersivalgytume. Taip pat svarbu žinoti, kad užkandis turėtų sudaryti maždaug perpus mažiau kalorijų nei pagrindiniai valgymai.

Todėl užkandžiui rekomenduočiau produktus,  kurie nesukelia staigaus gliukozės lygio kraujyje pakilimo, taip pat tokius, kuriuos galima tiesiog įsimesti į rankinę, turėti su savimi automobilyje bei nusipirkti bet kurioje maisto prekių parduotuvėje ir nereikėtų jų papildomai gaminti. Tokiu būdu sutaupysite savo laiką ir užkandžiauti tikrai nebus sudėtinga.

Užkandžiams puikiai tiks: riešutai, įvairios sėklos, uogos, vaisiai, varškė, džiovintas varškės sūris, morkos, raugintos pasukos be priedų, natūralus jogurtas, pilno grūdo batonėliai.

Vaisius bei uogas rekomenduočiau valgyti pirmoje dienos pusėje, o visa kita galima palikti vakaro užkandžiui. Suvalgyti užkandį galima jau po  maždaug 3 valandų nuo pagrindinio valgymo. Tad jeigu per dieną valgote 3 pagrindinius patiekalus, tuomet turėtų būti bent 2 užkandžiai tarp jų. 

Mitybos konsultantė Gintarė Žemaitytė