Aktyvūs gyvenimo būdas – sveikatai, gerai savijautai ir šypsenai

inspiration-0

Jeigu netyčia vis dar trūksta priežasčių ir motyvacijos „prisiversti“ sportuoti, surinkome keletą nenuginčijamų faktų apie taisyklingo judėjimo naudą. Subalansuotas aktyvus gyvenimo būdas turi tapti kasdieniu palydovu ir visai ne dėl formų, o, visų pirma, – dėl geresnės savijautos ir platesnės šypsenos Jūsų veide!
1. Sportas padeda išsaugoti bei palaikyti fizinę ir psichologinę pusiausvyrą.
2. Judėjimas stiprina imunitetą, dėl to sportuojantys ir daugiau judantys žmonės yra atsparesni įvairioms ligoms.
3. Gerina smegenų kraujotaką. Tai skatina protinę veiklą, maža to, mažina insulto tikimybę.
4. Gerina širdies darbą. Dėl fizinio krūvio širdis tampa stipresnė, atsparesnė ligoms, gerėja jos kraujotaka. Sportuojantys žmonės rečiau serga miokardo infarktu ir kitomis širdies ligomis.
5. Sportuojant gerėja plaučių ventiliacija ir kraujotaka, dėl to jie tampa atsparesni infekcijoms.
6. Sportas stiprina raumenis. Dėl to sportuojantis žmogus yra ištvermingesnis ir tvirtesnis.
7. Gerinamas sąnarių paslankumas, raumenų elastingumas, kūno plastika ir koordinacija.
8. Fizinis krūvis gerina virškinimą, skatina žarnyno peristaltiką. Tai ypač aktualu tiems, kurie kenčia nuo vidurių užkietėjimo, hemorojaus ar žarnyno ligų.
9. Bet kokie fiziniai užsiėmimai skatina „laimės hormonų” gamybą, o endorfinai automatiškai pakelia nuotaiką ir pagerina savijautą. O juk kuo jūs laimingesni, tuo sveikesni ir atvirkščiai.
10. Judant, mokant kūną naujų judesių ir tobulinant jau įvaldytus judesius išlaisvinamas kūnas ir leidžiama sklisti energijai, taip atsikratant įtampos.
11. Judėjimas padeda išlaisvinti ir nuskaidrinti mintis.
12. Judėjimas vienareikšmiškai yra puikus vaistas stresui „gydyti”.
13. Tik nepamirškite, kad, kaip ir visur, būtinas balansas. Be išimties visiems, visų pirma, būtina „pasistatyti” tvirtus pamatus – įvaldyti bazinių judesių techniką bei užsitikrinti pakankamą sąnarių paslankumą. Kai pratimų atlikimo technika jau nebekelia keblumų, o bendra organizmo būklė yra gera, po truputį galima didinti ir treniruočių intensyvumą.
14. Geriausia pradėti palaipsniui – leisti sau įsivažiuoti, pradžioje išsikelti nedidelius tikslus ir labai svarbu – įgyvendinus tuos mažus tikslus pasidžiaugti, neprarasti motyvacijos ir judėti pirmyn.
15. Mokėkite pajausti malonumą. Tik su malonumu atliekami judesiai mažina stresą ir padeda nusiraminti.